tirsdag 13. juni 2017

Som fisken i vannet





                       Sånn kan en jo føle seg når det er så vått ute, så det har definitivt ikke vært hagevær. 



                                                      Men noen trives veldig godt, sneglene. 



Disse sneglene med skall gjør ikke så mye skade på plantene som de uten, de spiser for det meste råtne plantedeler. Men blir det mange av dem, kan de også spise andre ting. 



Kanskje like greit det har vært regnfulle dager nå, for jeg har sittet med foten i været i tre dager. Veldig kjedelig, men ingenting å gjøre med.
Det er en ny betennelse, og da får jeg ikke på meg sko en gang, og ganske vondt å gå uten også. Krykkene er tatt opp fra kjelleren, en vet jo aldri når en får bruk for krykker, så de er ikke kastet,)
I stedet for å være ute i regnet/hagen, har jeg lest litt, tegnet opp noen bed der endel planter skal flyttes på, samlet på nye ideer bl.annet til noe snekkerarbeid.
Så får vi se om jeg er i farta igjen til helgen:)

                                                                        Ha en fin tirsdag:-)









12 kommentarer:

  1. Hei. God bedring. Du er helt sikkert snart på bena igjen. I dag har det vært sol og vind. Vi trengte det etter dager med plaskende regn. Ønsker deg en fin kveld.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Takk for det:) Håper det, men denne gangen tar det vist tid.
      Så flott at det ble godvær sørpå!
      Ha en fin dag:-)

      Slett
  2. Får håpe at du snart blir bedre! Så bra at du har fått gjort mye annet. Vakre bilder!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, men det ser ut til at det tar litt tid denne gangen.
      Jada, alltid noe en kan gjøre inne også, om ikke annet se gresset gro,)
      Takk!
      Ha en fin dag:-)

      Slett
  3. Hei Kathrine

    Ærgerligt med foden, håber du snart bliver frisk!

    Jeg tror jeg skal have en nyfanget fisk i aften:_)

    Flotte nærbilleder!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karsten
      Ja, det var det akkurat nå, men det går seg vel til.
      Det høres flott ut!
      Takk for det:)
      Fin dag igjen:-)

      Slett
  4. Det kan være du kan følge med dine fine snegle nu hvor foden er så dårlig. Jeg ønsker dig god og hurtig bedring og glæder mig over de flotte fotos du viser på bloggen.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det kan du si. De koser nå når jeg ikke er i hagen,)
      Takk for det!
      :-)

      Slett
  5. flotte bilder Kathrine. Trasig at foten har slått seg vrang igjen. God bedring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:-) Ja, det var det. Nå har jeg ikke vært ute i hagen siden søndag, så det blir spennende å komme seg ut igjen en dag, snart(håper jeg)
      Takk:)

      Slett
  6. Hei Kathrine!
    Så leit at du har et dårlig bein igjen. Det høres ut til at du ikke har problemer med å sysselsette deg selv.
    God bedring! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne!
      Æsj, ja. Litt ubeleilig, men ingenting å gjøre med. Det går bra i noen dager, men det skal jammen bli godt å komme seg ut igjen!
      Takk:-)

      Slett