mandag 13. februar 2017

Populær solsikke





                                              Solsikkemateren er veldig populær til meisene. 



                 Skulle snart ha vasket vinduene, for bilder blir sjelden bra  gjennom skitne vinduer.



                                                        Ingen snø i hagen nå i februar. 



Denne materen henger i Hurdalsrosa. Den begynner å bli mange år, så nå skal jeg sage av de gamleste grenene og la det komme nytt fra bakken.



Spirende hvitløk inne. Er veldig spent på hvitløken jeg har i hagen, om de blir denne gangen. De skal ikke ha det vått, så jeg håper vinduene som står over hjelper. 



                                                    Katten på hagetur. 



                                           Det skal bli fint med en frodig hage igjen:)



                                                 Jungelfølelsen når alt har vokst seg til. 



                                                                                    :-)


6 kommentarer:

  1. Det er nesten vanskelig å se for seg nå hvor frodig det kommer til å bli til sommeren, utrolig den forvandlingen som skal skje i løpet av noen få måneder. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det. Det er bare å glede seg:)
      Ha en fin dag igjen:-)

      Slett
  2. Flott solsikke! Den lyser opp veldig i februarhagen din. Det er så uvant å se grønne plener, for her er det full vinter. Skal si det er forskjell i landet vårt :)

    Deilig å se en sånn jungel!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den lyser opp, selv om plenen er grønn. Mose vokser forresten på denne tiden også, når tempen er over 0.
      Det skal være sikkert ja. Jepp! Gleder meg til det blir en jungel igjen.

      Ha en fin dag igjen:-)

      Slett
  3. Solsikkemateren din er fin.Det ser så innbydende ut å ha hvitløk i vinduskarmen. Håper at de klarer seg godt i hagen også. Gleder meg veldig til at temperaturene blir sånn at det begynner å gro.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Det syns jeg også, må ha litt farger på denne tiden. Er så spent på hvitløken i hagen, at den ikke rotner sånn som den har gjort før.
      Det gjør jeg også.

      Ha en fin dag!

      Slett