onsdag 10. august 2016

Nye hagestoler






I sommer fikk vi åtte nye stoler i hagen. Eller nye er de ikke, men fra hotellet der datteren jobber innimellom. Hotellet skulle pusse opp og ga bort mange møbler, bl.annet disse fine stolene. 



                    De er i støpjern og sete/rygg i noe rotringgreie, tror jeg.



                                           Nå står de litt rundt i hagen, samt noen på verandaen. 



                                              Disse stolene falt i smak med en gang til katten. 



                     Fine å ligge på, klore på og leke i. Her ramler han ikke ned så fort. Flotte kattestoler:)



Men i dag er det innedag for katt, og folk. Det er surt ute, og det kommer kraftige regnskurer.  Ganske høstlig.
Planen var å få plukket av all ripsen, men det må vente. Morellene fikk vi av før regnet kom.

Jeg skal ta meg en tur rundt i hagebloggverden etter hvert. I sommer har det blitt lite blogging på meg, men bilder har jeg tatt. Det var bare å få lagt dem inn da..

                                                          Ønsker alle en fin onsdag:-)




4 kommentarer:

  1. Så fine stoler! Og det ser ut til at katten er helt enig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant:) Katten syns det var stas med disse stolene ja.

      :-))

      Slett
  2. Så heldig å få slike flotte stoler. Jeg er helt enig med katten, de er virkelig fine. Ser ut til at du har funnet fine plasser til alle sammen. Ha det godt. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi kunne fått mange flere, men åtte er kanskje nok. Ja, det er plassert litt utover i hagen der katten pleier å gå etter sola. Nå får han stoler der også:)

      :-)

      Slett