torsdag 7. januar 2016



                                                                            Hei! Og godt nyttår!



                      Værfoto, dagsvinner:)


Jula er ute av huset og dagene er så og si normale igjen. Og jammen ble jeg ikke dagsvinner i Tv2´s værfotokonkurranse i dag. Veldig gøy. Det er en god stund siden sist, og fotokonkurranser liker jeg godt:)
Kanskje jeg blir ukesvinner også, men det får jeg svar på først i morgen.

Det er fine kalde dager, men ikke snø. Så nå blir det mye tele i bakken! Fint vær til å lage islykter er det heldigvis.

Chiliovervintringen min ser ut til å lykkes:) Den ene har begynt å blomstre, tror det er Rainforest. Så dette var da ikke så vanskelig som jeg trodde.

Pilen må snart klippes. Har samlet kvister i noen år, men må nok ha mere for å lage det jeg har tenkt.

Ellers er det jobbing frem mot april. Men noen innlegg blir det nok fremover. Ha en fin torsdag alle sammen! Og så skal jeg ta meg en runde rundt til dere etter hvert.

                                                                                   :-)




6 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Gratulerer, skal krysse fingre for at du blir ukesvinner med det flotte bildet. Jeg har også drevet og samlet kvister som jeg har lyst til å bruke til noe. Det meste blir nok klatre/støttestativ. Det er morsomt at du har klart å overvintre chilien. Kanskje det går an å ta stiklinger også?
    God torsdag til deg også! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til deg også, og tusen takk! Håper jeg også, men jeg har vunnet to ganger før, så da er det litt vanskeligere.
      Kanskje jeg skulle prøve å ta stiklinger ja. God ide!

      :-))

      Slett
  2. Gratulerer!Det var en velfortjent seier, flott bilde! Håper du blir ukesvinner også! Så flott at Chilien har overvintret i kjelleren. Ha en fin januarhelg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! En kan jo håpe ja:) Chiliene har overvintret på arbeidsrommet mitt i andre etasje. Der har temperaturen vært mellom 14-20 pluss, og ganske bra med dagslys. Gøy at de overlevde, så langt iallefall.

      :-))

      Slett
  3. Lekkert bilde! Skjønner godt at dette ble dagsvinner :-)
    Ha en fin januarhelg :-)

    SvarSlett