tirsdag 17. november 2015

Høsten henger på en grein.






Men nå er det snart slutt på bladene på trærne. Det har vært travle uker og dager i november. Hagedagene er nesten slutt og hverdagen har kommet for fullt. Fint det også:)
På sommeren er det begge deler, men nå kan jeg konsentrere meg helt om jobben.

Lørdagen åpnet kollektivutstillingen med tema "Hus" på Klokkarstu(Inderøy). Og i løpet av uka skal nye bilder leveres til ny kollektivutstilling på galleri SG her i Trondheim.
For snart ett år siden, fikk jeg innstalert arbeideslys på rommet der jeg jobber med bildene mine. Så nå kan jeg arbeide døgnet rundt, om jeg vil det:-)

Skal prøve å ta en hagebloggrunde i løpet av uka, så jeg får sett hva dere andre driver med i november. Selv syns jeg en hagepause er godt, og så gleder vi oss til jul også:) Ikke lenge igjen til adventstiden. Her har det bare kommet snø på toppene rundt fjorden, og litt glatt her i nabolaget. Men tror ikke det blir hvitt i hagen på noen dager enda.

Ønsker alle en fortsatt fin november. Jeg skal ta en runde i hagebloggene etterhvert:)

                                                                                       :-)





4 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde av høstløv! Lykke til med kollektivutstillingene, og ha en fin november :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og takk for det. Ha en fin november du også:-)

      Slett
  2. Hei Kathrine

    Flotte skygger på det hvide murværk.

    Du må have nogen gode udstillinger!

    Ha en dejlig aftyen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Og takk for det! Ha en fin dag:-)

      Slett