fredag 13. november 2015






 Dagene flyr avsted, sola skinner og det er fortsatt en mild november. Det har vært regnværsdager også, men det har jeg glemt,)



 Egentlig er det veldig deilig at hagen har pause, og at jeg har pause fra hagen. Selv om mye blomstrer enda, så har jeg så mye annet å drive med, og det er faktisk fint det også.



Denne uka fikk jeg frø fra Rantenhagen:-)   Jippi! Så mye spennende! Tusen takk, Marit:)
Frøene er sådd i potter og satt opp i såbordet jeg laget tidligere i sommer. Så er det bare å krysse fingrene for at det vil spire.
Jeg har god erfaring med staudesåing på høsten tidligere, da jeg endelig turte å prøve,)



                   Ute er det +10, og ingen snø i sikte de nærmeste dagene iallefall.



 Innlegget denne gangen får bli speilinger i vann i Trondheim sentrum. 



 Jeg bor rundt en mil fra sentrum, men har mange fine turer rundt i byen i løpet av året for å fotografere speilinger.



        Alle disse bildene er tatt for noen år siden.



                                                        Ønsker alle en fin novemberhelg:-)




10 kommentarer:

  1. Så flotte vannspeilinger fra Trondheim sentrum. Det er lenge siden jeg var i Trondheim, altfor lenge. Fantastisk spennende by! Ha en fin novemberhelg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Trondheim er en fin by ja, og en kan finne mange fotomotiv her. Fin novemberdag til deg:-)

      Slett
  2. Hei!
    Det er spennende med vannspeil. Det overrasker meg alltid. Flotte bilder. Du er heldig som har sjøen så nær.
    Jeg ble så glad over at hundekjeksen din spirer. Forrige helg var det ikke tegn til det her, men jeg skal ut å sjekke i morgen. Krysser fingre.
    Det er godt med pauser.
    God helg! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det! Jeg er veldig glad i sjøen, og tar mye bilder. Men jeg er også veldig glad i fjellet også.
      Ja, det ble jeg også! Veldig gøy! Håper din også spirer. Og jeg også liker pause fra hagen.
      Fin dag til deg:-)

      Slett
  3. Hei Kathrine

    Lækre spejlinger i elvens vand - Trondheim er en flot by!

    Ha en dejlig Helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha! Ha en fin dag:-)

      Slett
  4. Vakre speilinger! Jeg oppdaget en spennende Islandsk fotograf nåri var der, Helgi Skulason, som fotograferte fugler som speilet seg på isen. Han må du google :-)) Lykke til med spiringen! Alltid spennende å kikke i såpottene om våren :-D God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk:-) Jeg skal google i vei på fotografen! Takk for tipset. Jepp, det blir spennende til våren.
      Ha en fin dag:-)

      Slett
  5. Det var kjempe stilig effekt og bilder!

    SvarSlett