søndag 1. november 2015







 November:) Bare gammafly er igjen i hagen her nå. Dette er admiralen tidligere i oktober.



 Katten elsker sommerfugler.



Men jeg bestemmer over denne.



Så den fikk fly sin vei:-)



Det har vært travle dager nå i oktober. Men jeg har fått tatt morgenturene mine. Enten oppe i skogen, eller syklet langs fjorden.



Disse to bildene er fra skogen.



Og fra Trondheimsfjorden, som jeg liker godt. Snart blir det sanking av tang til komposten. Det er mildt fortsatt, 11 pluss nå i kveld. Men det har vært noen kjølige netter med minusgrader i uka som gikk.Det er ikke så mye som har tatt skade av den lille frosten vi har hatt, men pyntekorgene tålte den ikke. Og de jag har tatt inn i vase og som har blomstret, ha nå fått lange røtter. Går det ann å plante de i potte inne, sånn at de overvintrer til neste år tro?
Det ser ikke ut som om det blir vinter med det første. Løk og purre tas opp til middager fortsatt.

Malerier er levert til utstilling , og nye bilder er under arbeid. Kanskje jeg snart skulle unne meg én fridag? For arbeidsdagene går stort sett i ett, når en har en sånn jobb.



                                                      Ønsker alle en fin fin ukestart:-)







4 kommentarer:

  1. Flotte stemningsfulle høstbilder! Ha en fin dag, og lykke til med utstillingen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og takk for det:) Ha en fin dag tilbake:-))

      Slett
  2. Kjempefine bilder! jeg bare elsker den katten din :-)) Herlig ;-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Skal hilse katten og fortelle det.
      :-))

      Slett