søndag 11. oktober 2015

Skodde!






 Jeg har vært på hytta alene noen dager igjen. Gjort hytta vinterklar. Med rydding, vasking, se over hva vi har og ikke har. Og så skulle datteren dit noen dager med to søskenbarn, så da fikk jeg ordnet litt ekstra før de kom på fredagen.
Vi har ikke noe husk på vann og strøm, da vi ikke har innlagt vann og strøm på hytta. Så det er jo en enkel sak å gjøre hytta vinterklar,)

I dag ble det skodde til oss her i Trondheim! Liker skodde veldig godt. Over her et bilde av Tyholttårnet rett før sola gikk ned.



 Her ut over Trondheimsfjorden.



Og her, som et gulv en kunne tuslet utover. Vakkert! Håper på en sykkeltur i morgen, i skoddehav.
Før var det ofte skodde her jeg bor, men det har forandret seg med årene. Nå blir jeg hoppende glad hver gang det er skodde.
Værnes flypass er stengt i kveld pga skodden. Jeg flyr lite (sist var i 2008, til Amsterdam,) Liker ikke så godt fly lenger.

Jeg hadde en flott tur til Ringve Botaniske Hage i dag tidlig. Et lite innlegg fra den turen kommer i morgen:)

                                                                               God søndag:-)


2 kommentarer:

  1. Når tåka legger seg som et gulv eller et tak, er veldig spennende.. Det er akkurat som når man tar fly, når skyene lager gulv.
    Tåke er trolsk. Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tåke er utrolig flott noen ganger. Og når en en nesten kan gå utover gulvet, er det jo veldig flott da!
      :-)

      Slett