lørdag 11. juli 2015






Sol! Her gjelder det å nyte finværet for alle så fort det kommer. Jeg har børstet støv,.....ehh..., tørket vann av grillen, og etter grillingen blir det reker til kvelds. Vi griller ikke så mye, men noen ganger er det ok med grillmat, og da er selvsagt maten marinert med urter fra hagen:-)

Siste maling på huset må vente, for det har ennå ikke tørket opp etter regnet som har kommet denne uka. Det tørker litt sakte når temperaturen ligger rundt 5-9 plussgrader. Og jeg maler ikke med votter,)
Mange av plantene i hagen ligger langflat.  Det er som å gå en hinderløype når en beveger seg rundt. Og jeg har ikke orket å støtte de opp, enda... Vi får se om jeg gjør det i morgen, ellers så blir det nye buketter inne.

Og så tror jeg at jeg må ha Norges minste og laveste Pyntekorg/Kosmos i hagen! De er nå rundt 20 cm høye og blomstene så store som en enkroning. På pakkene sto det at de måtte støttes opp, men det slipper jeg iallefall.

Ferien er rett rundt hjørnet. I år blir det litt småturer hit og dit i Norge. Vi har utrolig mye å se av landet vårt fortsatt.

Men stort sett så blir vi hjemme denne sommeren. Deilig det også:-) Så det blir sikkert noen innlegg i ny og ne.

                                                                                         :-)


2 kommentarer:

  1. For et fint fluebilde. Ja, vi tørker mest vann av grillen her også.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Tusen takk skal du ha:) He, ja grillen får nå vaska seg i år iallefall.
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett