mandag 13. april 2015

Frø i posten!







 Jippi!  Den Lykkelige Hagen  har sendt meg frø jeg har ønsket meg lenge. Etter at jeg så denne flotte Kongeskjermen, Ammi majus inne til  Anne, Hagen vår  i fjor, har jeg vært på utskikk etter den. 
Garden Living selger frøene så jeg her for en stund siden, men så fikk jeg frø av en hageblogger istedet:)   

                                                              Tusen takk!





Her er den. Flott ja? Bildet er lånt fra Den Lykkelige Hagen sin blogg. Nå er frøene sådd, så får vi se. Spennende:)


10 kommentarer:

  1. Så flott du filkk fatt i frøene av en plante du ønsket deg! Håper du får god spiring og at den passer inn i hagen som ønsket. Jeg er også veldig glad i skjermplanter. De passer sammen med de fleste andre blomstene i hagen. Hos meg kommer mange av dem naturlig, så jeg lar dem spire der de passer inn :-)
    Ha en fin dag
    Stein

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Skjermplanter er flotte! Og så fint at de spirer av seg selv til deg der de passer inn. Jeg kommer nok til å la de frø seg natulig også, og ta inn frø.
      Ha en fin dag igjen:-)

      Slett
  2. Heldige deg! De er skikkelig fine :) Håper du får god spiring på de! Her snør det i dag :(

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg syns jeg var kjempeheldig også!
      Her snør, sludder, regner, hagler og blåser det i dag. Fyrer i ovnen dag. Ikke hagevær nei,)
      Ha en fin dag igjen:-)

      Slett
  3. Hei! Gled deg. De har et florlett preg. Kjempehyggelig at du har lenket til meg. I dag har jeg fått sådd ganske mye. Er fornøyd, men plassen begynner å bli prekær.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg skikkelig! Jo, jeg måtte da lenke til deg, for det var til deg jeg så den første gangen og bare syns den var så flott!
      Prekært med plass kjenner jeg til ja. Enda du har mye mere enn meg som er sådd. Men gøy er det jo:)
      Fin dag til deg:-)

      Slett
  4. Heisann! Nå håper jeg virkelig de vil spire!! Jeg krysser fingrene:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det håper jeg også! Jeg vet ingenting om den, men har iallefall fått frøene i jorden. Så får vi se.
      Tusen takk l:-)

      Slett
  5. Alltid hyggelig med rause hagemennesker :-)) Jeg har mye i hagen som jeg fått som frø eller planter av gode hagevenner :-)) Og en del har nok reist herfra gjennom årene også :-D Lykke til med spiringen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Det er koselig åbåde kunne gi bort og få frø og planter. Jeg har noen planter jeg skulle ha levert i en hage, men nå er det snart svømmebasseng i hagen her, så jeg får vente.
      Takk for det!

      Slett