søndag 8. februar 2015

Kul islykt!







Jeg har hatt mine runder med islykter.  Mange islykter.  En vinter så gjorde jeg nesten ikke noe annet enn å fryse ballonger til islykter, og plassere ut i hagen.



Men en kan jo gå litt lengre enn å ha lyktene ute. Og når en er så heldig å ha en sønn som elsker haier, jeg og, så laget vi hai-islykter! Sønnen samler forresten på haier:-)



For ett år siden, da min sønn ble 16 år, hadde vi denne islykten på kakebordet.
(Nå ble han nettopp 17, og fortsatt er det stas med pakker og kort i posten fra slekta.)



 Jeg syns den ble veldig fin, og spesiell. Og litt gøy når den smelter og haiene kommer frem fra isen.



                                                                                         Selvsagt måtte Mike Wazowski være med. 



                                                                                             Ha en ny fin uke!


                                                                                                                   :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempegøye! Ja det jo som sagt bare fantasien som settergrenser:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er mye en kan putte oppi en islykt. Gøy å lage den.

      :-)

      Slett