lørdag 3. januar 2015

Hurtigruta 2014






Ja, da er det et nytt år igjen. Og i løpet av de nærmeste ukene, skal jeg legge inn litt flere bilder fra ferieturen vår sommeren som var, og skrive litt om fordeler, ulemper, litt tips mm om denne ferieturen vår.
Men det blir på Fotobloggen min. Ta gjerne turen innom:-)
Det er så greit å få det inn i turbloggen, så har jeg det samlet der. En slags turdagbok.

Fint "fyrverkeribilde" ja? Det er tatt ved Jonsvatnet dette også, som i forrige innlegg. Og jeg og katten er ikke så glad i høye lyder, så da ble dette mitt nyttårsbilde.

I år skal jeg for første gang så chili og tomatfrø selv. Så det kommer innlegg om det etterhvert. Tenkte å ta i bruk akvariet som ikke har vært brukt på to-tre år, etter at alle fiskene døde... Jeg skal iallefall gjøre et forsøk.

                                                      Ha en fin fin januarhelg. Her snør det:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar