mandag 5. januar 2015







                                                                     Det ble en veldig rolig jul på meg i år. 




        Da fikk jeg tid til endel puslerier, bl.annet papirklipp til pynt i fire av vinduene i første etasje.
 Fikk ikke bilde av kjøkkenvinduet, men det ble som de andre det også.




Jeg hadde ikke tynt nok papir, så neste gang skal jeg prøve å få tak i noe tynnere. Det kopipapiret jeg brukte, ble i tykkeste laget til de mest snirklete klippene.




  Nå er julepynten tatt ned, men disse skal få være i vinduene lenger. De passer jo bra her til meg, det er snø ute enda.



                                                                                           Ha en flott dag!

                                                                                                     :-)

8 kommentarer:

  1. Så fine snøkrystaller i papir! Har du noen maler, eller klipper du bare som du selv vil?

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har funnet noen maler på nett, men så var det egentlig bedre å klippe etter eget hode. Noen mønster ble tegnet på først, før jeg klippet. Kjempegøy!

      Fin dag igjen:)

      Slett
  2. Utrolig fine, og så mange ulike varianter!

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Litt magisk :-)) Jeg ble veldig inspirert når Anne på Moseplassen viste frem sine krystaller og jeg hadde store planer om å gjøre som deg. Kanskje til neste år?! God ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, artig var det iallefall å klippe disse og se hvor fint det ble når de ble hengt opp. Men det tar litt tid å klippe/dekorere flere vinduer. Nå hadde jeg kjempegod tid før jul i år pga foten, så vi får nå se til neste år om det blir like mye,)

      Fin uke til deg:)

      Slett
  4. Kjempefine. Det blir som i virkeligheten at ingen snøkrystaller er like. God ettermiddag! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:-)) Fin ettermiddag til deg!

      Slett