mandag 8. desember 2014

Under kniven, eller var det sagen?




                                                                                   Det ble vist begge deler.


Da har den ene foten blitt ommøblert (operert), og akkurat nå har jeg iallefall ikke lyst til å ta den andre foten om et år eller to. Det ble en større operasjon enn jeg trodde.
Nå er det fem uker med krykker i første omgang, så opptrening.

Ellers knaskes tabletter og jeg sover på sofaen. Jula får bare komme, jeg er klar til en veeldig rolig julefeiring i år:-)

Kameraet hviler det også.

Ønsker alle en fortsatt fin førjulstid! Jeg kommer tilbake når jeg orker.

:-)

6 kommentarer:

  1. Huff og huff! Jeg ønsker deg god bedring og at du er tilbake så fort som mulig !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det går jo litt tregt syns jeg, men kanskje like bra,)

      :-)

      Slett
  2. God bedring! Det blir jul uansett! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jada, jul skal det bli sjø,)

      :-)

      Slett