fredag 19. desember 2014

God jul! Fugler i hagen, ´Pyrrhula pyrrhula´







Ute snør det igjen. Koselig. Nå har det vært snø i over en uke, og kaldt.

Da vil jeg ønske alle en riktig god jul med julefuglen, Dompappen. Eller som den så fint heter på svensk, Domherran.



                                           I fjor fløy en stakkar rett inn i stuevinduet med solsikkefrø i nebbet.



                                                              Døde momentant, men mett kanskje?




                                                                                       GOD JUL :-)



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk! Og en riktig god jul til deg og dine også:-))

      Slett
  2. God jul! Jeg gleder meg til å se flere bilder fra deg i 2015.

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig god jul til deg også! Og flere bilder neste år blir det nok.

      :-)

      Slett
  3. Nydelige fuglebilder du har vist! Jeg er litt seint ute, men god jul til deg og takk for alle fine innlegg her på bloggen! Jeg nyter dem alle :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Fint å ha deg tilbake igjen! Og fortsatt god jul til deg også.

      :-)

      Slett