onsdag 1. oktober 2014

Veldig populær!







Høstormedruen min er praktfull i år. Jeg har hatt den noen år, men da med noen få blomster, og ikke alle har fått tid på seg til å komme ut heller.



                                                 Men i år, stor og flott med mange blomster. 



                                                                             Og et yrende liv.



                                                        Tror jeg vil ha flere høstormedruer i hagen :)



                    Det kravler og kryper av blomsterfluer og fluer, men har ikke sett noen humler her enda.



       Men kransveronikaen blomstrer enda, og der er jo humlene.Så får fluene ha denne i fred så lenge.



                                       Disse bildene fikk jeg tatt tidlig i dag, mens det ennå var vindstille.



                                              Nå blåser det igjen, bare litt, det er snart 15 pluss og blå himmel. 



                               Og da er det ikke lett å fotografere insekt på blomster når de blåser hit og dit,)

                                                                          Måtte oktober fortsette som i dag:-)


6 kommentarer:

  1. Jeg vil helst ikke ha dette sidelengse regnet retsen av oktober! Gud forby!! Høstormedruen er veldig populær her også og den er lekker i høsthagen. Lukter godt også :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du slipper alt regnet utover. Vi har jo fortsatt en hage å nyte etter en knallsommer. Høstormedruen er flott ja!

      :-))

      Slett
  2. Nydelige bilder! Høstormedrue er så vakre :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder du har tatt. Høstormedrue skal jeg sjekke ut nærmere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:-)) Ja, det finnes noen forskjellige av høstormedruen, alle er like fine og veldig populære til insekter.

      :)

      Slett