onsdag 10. september 2014

Pakke i posten!







Endelig! Etter over én måneds ventetid, kom de bestilte staudene i posten.
Og, det er aller første gang jeg bestiller noe på nett,) En gang må være den første.



Jeg hadde hørt så mye fint om Steen & Wromsen i Nordland, så i år bestilte jeg 12 stauder, men fire hadde de ikke dette året.
Men, at det skulle ta så lang tid, to purringer ble det også, det hadde jeg ikke reknet med. Uannsett, plantene kom frem, og de er virkelig flotte! De kom i store potter, med fint bladverk og gode røtter.
Dette var det jeg fikk:

Sanguisorba albiflora
Tanacentum demetrii
Thalictrum contortum
Tiarella cordifolia
Polemonium caeruleum Album
Verbascum nigrum
Veronica gentianoides Variegata
Dodecatheon dentatum.

Alle kostet mellom 35.- og 40.- kroner.

Kommer nok til å bestille mere fra dem, men da kanskje bestille i god tid. Nå, ut og plante!

                                                                                    :-)


Plantene kom ikke i potetkassen, som avbildet, men i en Vinmonopolkasse,) Men, det var ikke vin til vintersbruk nei...



                                 Ups! Her ble kommentarfeltet borte. Men nå er den der igjen:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar