søndag 24. august 2014

Sliten, av ingenting?






      Det ble en heller slapp søndag på meg i dag.



    Hadde tenkt å få i stand mere av bedet i hjørnet i hagen, for pakke er på vei neste uke med
     nye planter:)



      Men det får bli en annen dag.



      Kunne jo heller krype rundt i hagen og fotografere småkryp?



     Men det ble ikke det heller. Bildene er tatt før, i hagen en gang.

Noen søndager må bare være litt slappe også. Ikke vanlig til meg å være, men veldig godt også:-)

                                                     Ønsker alle en fin fin ukestart

6 kommentarer:

  1. Viktig å være inderlig lat sånn innimellom :-)) Jeg er egentlig ikke så god på akkurat det selv men jeg jobbet med saken.. God ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Noen ganger må en bare være litt lat ja,)

      :-)

      Slett
  2. Ja, noen ganger blir en sliten av ingenting, og da er det sikkert på tide og ta det litt med ro. Det var bra du tok noen bilder!

    God ny uke!

    SvarSlett
  3. Late dager er det godt å ha av og til. Jeg ble inspirert av alle dine prosjekter, så her er det både hagearbeid og garasjemaling.-)
    God ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint du ble inspirert! Det er jo det som er så flott med alle disse hagebloggene, at en kan finne inspirasjon og tips.

      :-)

      Slett