søndag 15. juni 2014

Ugleungene på hytta:)








 Da har jeg vært noen dager på hytta igjen, og to av ungene har kommet seg ut av reiret.
Her kommer et bilderas av haugugleungene.


 





 Aritge fugler.



 Myra blir stor når en er en liten ugleunge.



Men den kom seg etterhvert opp i et lite furutre, og videre oppover mot skogen.



Her er unge nr to på greina utenfor reiret.












Nå blir det endel dager til vi kommet tilbake, og da har nok alle tre kommet seg ut og opp i skogen.
Det har vært morro å følge med på denne fine hauguglefamilien disse ukene, så nærme hytta vår.
Håper det går bra med alle sammen, og kanskje vi ser dem igjen senere i sommer:)


5 kommentarer:

  1. Når jeg så bildet på blogglista, kom det et åhå. Hva stirrer med vidåpne øyne? Har aldri sett en ugle i virkeligheten, bare hørt den fra skogen når det er kveld. De er utrolig fascinerende, og det er bildene dine også. Anne

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske bilder! Noen var veldig morsomme også :)

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder! Kjempesøte uglunger med pussige oppsyn :-)) Eia var jeg der! God ny uke :-))

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte bilder! De ugleungene skulle jeg gjerne ha sett :-)

    Det er ugler i nærheten her også, men jeg hører de kun om kvelden, og har aldri sett de. Må være en flott naturopplevelse :-)

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder! Og for en opplevelse det må være å komme så tett på slike flotte naturopplevelser! Kjekt at du deler med oss :)

    SvarSlett