torsdag 19. juni 2014

Før og etterbilder av gårdsplassen vår

Blogger er ikke med meg i kveld, så hvor det ble av Værbildet mitt i innlegget tidligere i dag, det lurer jeg virkelig på. (Dagens vinner på TV2s værkonkurranse 19.juni. Fra ei fantastisk strand i Lofoten)
Ikke at det var så farlig, og ikke hadde det noe med hagebloggen å gjøre heller, men det er nå litt gøy å være med på konkurranser da, syns jeg:)
Og tusen takk til de av dere som har stemt på bildet:)

Vel vel, over til dette innlegget:


Det var nesten litt sjokkerende å se igjen bildene jeg tok før plassen ble steinlagt.






 Men her kommer før og etterbildene.






 Og gjett om vi ble fornøyd!



Trappa har vi valgt å beholde som den var, men kanskje det blir noe annet senere. 






 Dette bedet har bare vært et eneste rot. Fungert som et ventebed også.



 Ennå er det ikke som det skal være, men så mye lettere det er å få til noe når det ser skikkelig ut.



Endel settesand ligger fortsatt litt her og der. Tar nok litt tid før jeg kan koste plassen skikkelig, men nå bare koser jeg med over hvor fint det ble! Vel verdt pengene ja:)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det har blitt! Skal si det er stor forskjell på før og etter bildene :-)
    Jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke musunnelig... ;-))

    SvarSlett
  2. Du verden så flott det ble! Vi har mest skråninger i hagen så ikke enkelt å etterligne, men en liten gårdsplass har vi da. Jeg stiller meg bak ordene til Marit:
    Jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke misunnelig ;-)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at dere er fornøyd med resultatet! Det ble kjempeflott! Vi har stooor gårdsplass som er gruslagt med sand og dritt som vi drar med oss inn i huset. Vel, kan vel stille meg bak de som ikke er misunnelig,,,, Gratulerer med ny flott gårdsplass!

    SvarSlett