torsdag 26. juni 2014

Dagens jobb:)





Sønnen min på 16 og jeg har laget ny sitteplass i hagen i dag, av noe av den gamle planken etter at vi fikk ny veranda ved huset.



 Under rogna på ene siden, og nikkesyrin på den andre. Her er det fin morgensol, og kveldssol.



Sønnen er lett å be, og flink til å sage og skru:)

Så var tanken å legge steinheller rundt kantene, men nei. Gjett hva det skal blir der? He..Jo, nytt blomsterbed så klart.
Det skal pyntes med heller og steiner etterpå, for jeg har mye igjen etter det som lå under verandaen.
Så disse hellene skal bort, og i morgen skal det graves!
Bord skal det også bli etterhvert.

Veldig greit å ha en medhjelper i sommer:) Blir nok flere prosjekt på oss.




4 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Jeg har en sønn på 19 år og han er også veldig flink til å hjelpe til med tungt hagearbeid. Vi er heldig:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja, det er veldig fint å få hjelp i hagen noen ganger. Og ungene må jo få lære de også:))

      Slett
  2. Ja, det ble kjempefint! Veldig greit å ha god hjelp i hagen :-)
    Blomsterbed kan en ikke få for mange av ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Nei, bed blir det liksom aldri nok av. Og så blir det jammen meg litt mindre plen å klippe ,)

      Slett