tirsdag 13. mai 2014

Klatrestativ





 Klatrestativ får jeg ikke nok av i hagen min, men de må plasseres med omhu da jeg har til tider mye vind.
Og de må festes godt.



Gamle sykler er flotte klatrestativ. Denne skal en alpeklematis og en rose få klatre på, før de skal fylle vår nye levegg.
Leveggen har jeg lyst til å male lys grå, men det får bli neste år.



Store potter er kjøpt inn, og disse var ikke så dyre heller. Skal bli godt å få de plassert ved inngangen med planter i:)

På grunn av besøk noen dager, har jeg fått gjort veldig lite i hagen, men i kveld fikk jeg plantet mye av det som har stått i bøtter og baljer.
Det er så gøy å ha større bed rundt verandaen, det er plass til så mye! Koser meg:)

4 kommentarer:

  1. Fant en guttesykkel fra 60-tallet i skogen med buet stang i høst. Tenkte også å bruke den som klatrestativ. Anne

    SvarSlett
  2. Så artig med et sånt klatrestativer! Det har jeg ikke tenkt på at gikk an å bruke :-)

    SvarSlett
  3. Flotte klatrestativ! Liker din kreative hage, så inspirerende :) Kos deg videre med hagens gleder! Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  4. Morsomme klatrestativ :-)) Jeg har vurdert å lære meg å sveise, så kan jeg jo lage akkurat de stativene jeg ønsker meg?! Likte pottene dine! Hvor har du kjøpt de? Superduper vår i hagen til deg :-))

    SvarSlett