lørdag 3. mai 2014

Det går framover




Ny veranda har det blitt, med nysnø på.

Fortsatt står mange stauder, roser, busker mm i kjøkkenhagen på vent til å flyttes til bedene rundt verandaen og på de nye bedene på fremsiden av huset..



 Det er ikke så mye som gjenstår. Tror dette skal bli fint til slutt:)



Kansteinene er på plass.
 I den lille halvsirkelen står en eik som jeg og sønnen hentet fra skogen rett ovenfor her for 12 år siden. Den er nå blitt tre meter høy.
Rundt trestammen skal jeg plante vårkjærminne.



Så får jeg bare tåle at Mikaelskronene, de tre jeg hadde, havnet under solide snekkersko. Litt svinn må en rekne med, de kommer jo igjen til neste år.

Kjelleren er full av planter, og endel på kjøkkenet. Men kjøkkenhagen tror jeg i år blir litt på impuls.

Ute snør det igjen, og det er snart helt hvitt. Ha en riktig god helg:)