søndag 27. april 2014

Artig:)




Jeg har det litt morsomt med å være med på noen fotokonkuranser. Og igjen ble et av mine bilder med i TV2`Værkonkurranse .
Sist vant jeg Bergansklær for 8000.-. Denne gangen ble jeg ikke ukesvinner, men kanskje jeg blir det igjen senere.
Saltstraumen utenfor Bodø er verdens sterkeste malstrøm. Og å stå på brua ovenfor og se på denne mektige strømmen, er fantastisk!
Og da fikk jeg se denne lille fiskebåten med en ombord som fisket. Liten båt mot store krefter.

Vi har selv fisket i saltstraumen for noen år siden. Det ble mye sei.
Fisk på hvert kast. Det kokte der ute. Nam:)


:-)

4 kommentarer:

  1. Så gøy da! Håper du vinner igjen.
    Den strømmen ser skummel ut :-)
    Ha en ny fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei! Vet du, for mange år siden var jeg ganske nær denne strømmen i en redningsbåt. Det var nesten som å se ned i et synkehull. Utrolige krefter. Lykke til med neste forsøk! Anne

    SvarSlett
  3. Kjempetøft! Gratulerer :-))

    SvarSlett
  4. Artig å delta i konkurranser! Flott bilde!

    SvarSlett