mandag 3. mars 2014

Ny hageblogg:)



                      Etter noen års pause, er jeg nå igang igjen med en ny hageblogg:)



          Hagen ligger ikke så langt fra Trondheimsfjorden, H3-H4.  Næringsrik jord og mye sol.





Siden sist jeg blogget om hagen min, har det skjedd endel der. Nye bed, flere sitteplasser, større samling av stauder.



Hagen har også en katt, Mumrikk 13 år.




Jeg samler mest på stauder, men syns stort sett alle planter er spennende.
I skrivende stund, er det mange varmegrader. Snø har det ikke vært siden november en gang.
Stormer har stått i kø her i Trøndelag denne vinteren, men hagen har berget for de værste vindkastene.
Nå er snøklokker og krokus i blomst, og gullkorgen er rett rundt hjørnet.
Så får vi se hva mars bringer med seg.

Velkommen til min hageblogg:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar