tirsdag 4. mars 2014

Årets første





 I et nydelig vårvær, har jeg nå fått ryddet nesten en tredjedel av blomsterbedene i hagen. Krokuser og snøklokker lyser opp i en ellers så grå hage.



Rabarbraen er på vei opp. Over den skal jeg sette en gammel plastpotte, så blir stilkene lysere og litt mildere i smaken. Og at den vokser fortere når den får et "hus" over seg.

Fortsatt er det tele i jorden, så mine planlagte nye kompostbinger må nok vente en stund til. Men fortsetter været sånn som det har gjort i ukesvis her i Midt-Norge, er det ikke lenge til telen går ut av jorda, og jeg kan sette igang.

:)

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg var inne på Moseplassen og oppdaget denne nye bloggen. Fantastisk vakre bilder du har tatt. Har bladd meg litt rundt i bloggene dine, vet ikke helt hva jeg skal si, blir litt ordløs. Dette var utrolig spennende og veldig inspirerende å se. Anne

    SvarSlett